ВИЙШОВ НОВИЙ ПОСІБНИК "ГЕНДЕРНІ МЕДІЙНІ ПРАКТИКИ"

Leleka

     У посібнику на основі аналізу вітчизняного та світового досвіду розглянуто проблему впровадження ґендерного підходу і застосування ґендерно-орієнтованих практик у медіа.

      Зокрема, читачі зможуть знайти відповіді на запитання: чому ґендер та ґендерна рівність є важливими для журналістів і для медіа; який існує взаємозв’язок між ґендерними питаннями і нерівністю та роботою ЗМІ; якою є роль ЗМІ та рекламної індустрії у підтримці та просуванні ґендерної рівності; якими є ґендерно-чутливі практики у роботі ЗМІ, а також яким чином вони можуть допомогти у формуванні професійного профілю успішних медійників.

     Посібник буде корисним як для практикуючих медійників та рекламістів, так і для викладачів і студентів журналістських вишів.

ГЕНДЕРНІ МЕДІЙНІ ПРАКТИКИ