IV міжвузівський науково-практичний семінар «Гендерні студії» у Луцькому педагогічному коледжі

Leleka

6 квітня 2017 року у Луцькому педагогічному коледжі відбувся IV міжвузівський науково-практичний семінар «Гендерні студії». Модерувала роботою семінару Галина Єрко, керівниця Центру ґендерної освіти ЛПК.

Формат цьогорічних студій передбачав як презентацію вже здійсненої роботи, так і створення планів на майбутнє у сфері гендерної просвіти.

 Спікери та спікерки здійснили для присутніх екскурс в різнопланову гендерну проблематику. Зокрема, здійснено моніторинг попередніх семінарів «Гендерні студії», основні блоки та проблеми, які висвітлювалися (Олена Бундак, кандидатка історичних наук, доцентка, заступниця директора з наукової роботи Луцького інституту розвитку людини Університету «Україна»). Ознайомились із особливостями проведення гендерного моніторингу в глобалокальному масштабі (Ольга Дячук, методистка кафедри політичних наук Рівненського державного гуманітарного університету). Зацікавлено слухали про впровадження просвітницько-профілактичної «Програми 15» у м. Луцьку (Валерій Петрович, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та педагогіки вищої школи Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, голова Волинської філії ВБО «Український фонд «Благополуччя дітей»»). Долучились до обговорення щодо ратифікації Стамбульської конвенції в Україні (Сольдаду Ковалісіді, координатор розвитку регіонів, Amnesty International Ukraine, м. Київ). Ознайомилися із результатами проведеного дослідження щодо гендерно-обумовленого насильства в українському суспільстві (Ірина Савчук, студентка, волонтерка Центру ґендерної освіти Луцького педагогічного коледжу). Переглянули підготовлені студентками роботи, створені у межах конкурсу відеороликів, ініційованого Центром гендерної освіти Луцького педагогічного коледжу (Г. Єрко, Л. Констанкевич).

Виступи перепліталися з обговореннями учасницями/-ками семінару означених проблем, виконанням практичних завдань, дискусій, проявами позитивних емоцій та вражень. Слід віддати належне модераторці заходу Галині Єрко за те, що пріоритетом заходу стали питання актуальні та на часі, виступаючі на семінарі – вмотивовані та компетентні, атмосфера семінару – неформальна та дружелюбна.

Помітно було, що заходи такого формату для студентів/-ок є унаочненням гарної співпраці і взаємодії представників/-ць різних навчальних закладів та організацій, теоретиків і практиків, викладачів/-ок і студентів/-ок; прикладом обміну досвідом та залученням до майбутньої співпраці. Мета заходу досягнута: уявлення студенток та студентів щодо різнопланової гендерної проблематики належно увиразнилось. Про це свідчать обговорення після завершення семінару.