Гендерна парадигма освітнього простору 3/4’ 2016
«Гендерна парадигма освітнього простору» – наукове видання Криворізького державного педагогічного університету підготовлено для внесення до переліку наукових фахових видань із педагогічних наук, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук та доктора філософії (кандидата наук). Затверджено на засіданні Вченої ради Криворізького державного педагогічного університету 10.11.2016 р., протокол ғ 4.
ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК "ГЕНДЕРНИЙ АУДИТ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ"
Навчальний заклад має великий вплив на формування студента не тільки як спеціаліста, але й як людини, і має готувати до життя в усьому розмаїтті його проявів. Тож важливим завданням є «демократизація» університетського середовища, запровадження нових підходів та ініціатив у функціонуванні ВНЗ, навчання й виховання студентів і студенток на основі загальнолюдських цінностей, якими вони керуватимуться в майбутньому як у професійній діяльності, так і у суспільному житті.
Практичний посібник "Ґендерні аспекти бюджетування на місцевому рівні"
У цьому посібнику йдеться про практичні кроки впровадження ґендерного бюджетування в Україні, які були реалізовані місцевими командами експертів.
Тут представлено не лише основи методології та теорії впровадження цієї сучасної управлінської технології, але й конкретні кейси з української практики, які розкриють можливості реалізації ґендерних бюджетних ініціатив в різних секторах.